Druga północnoafrykańska mapka położona jest
na nadmorskim klifie. Zadaniem Allies jest wysadzenie sterowni
działa, która znajduje się wewnątrz twierdzy Axis. Allies mogą
wybrać dwie drogi prowadzące do celu: główną, wspinając się po
plaży - wymagająca zbudowania rampy przez inżyniera; lub drugą,
prowadząca na tyły bunkra, gdzie szpieg w przebraniu może
prześlizgnąć się przez tylne drzwi.
Żadna z dróg nie jest łatwa: z zachodniego bunkra, gdzie
zamontowane są mg42, można kontrolować główne zbocze, a Axis będą
często używać nalotów by powstrzymać natarcia Allies.
Boczna, wąska ścieżka, nie dość że jest
kontrolowana przez tylny bunkier, to jeszcze można ją bardzo łatwo
w całości zaminować. Na tyłach twierdzy, po zniszczeniu generatora
przez inżyniera lub szpiega, zostaną otwarte tylne wrota, a także
i wiele innych drzwi wewnątrz bunkra. W labiryncie korytarzy,
można łatwo odnaleźć właściwą drogę do działa, podążając za
niebieskimi znakami na ścianach.
Allies:
Jest kilka sposobów na przeprowadzenie ataku. Pierwszy to zbudować
rampę i przejąc kontrolę nad zachodnim bunkrem najszybciej jak sie
da. Ale łatwiej powiedzieć niż zrobić. Jeśli Axis będą robić
użytek z obu mg42 i nalotów będzie trudne chociażby wydostać się z
wody.
Jak tylko zachodni bunkier będzie pod waszą kontrolą, zasadniczą
sprawą jest pozostawienie kogoś do jego obrony. Pozwoli to wysyłać
falę za falą żołnierzy w kierunku celu, bez potrzeby ponownego
przedzierania sie przez plażę.
Bardziej sprytny sposób to przejąć kontrolę nad tylnym bunkrem i
po przechwyceniu wrogiego uniformu przez szpiega, wśliznąć się do
środka twierdzy. W momencie znalezienia się wewnątrz powininen on
zniszczyć generator przy pomocy swojego plecaka ( satchel charge
). Szpieg nie możecie zniszczyć działa przy pomocy plecaka, ale
może pilnować generatora na wypadek gdyby inżynierowie Axis
chcięli go naprawić. Jak tylko generator zostanie zniszczony
powiadom resztę swojego teamu o tym - znacznie łatwiej dostać się
tylnym wejściem niż atakować od frontu, plażą.
Jeśli nie jesteście w stanie przejść szpiegiem przez tylne drzwi,
będziecie musieli wybrać siłowe rozwiązanie. Żołnierz z miotaczem
ognia będzie pomocny w oczyszczeniu pierwszych pomieszczeń, ale
uważajcie na mg42 znajdujące się koło wejścia. Powinien się tam
znajdować także medyk, do podnoszenia rannych towarzyszy, a w
ferworze walki inżynier będzie w stanie wśliznąć się do środka.
Axis:
Najlepsze strategia na początek to wysłanie jednego inżyniera na
tylną ścieżkę, by zaminował tamten teren i by zabił każdego kto
będzie próbował się tamtędy przedrzeć. Reszta teamu powinna
skoncentrować się na plaży i powstrzymywać Allies przed
zbudowaniem pomostu najdłuzej jak się da. Używajcie nalotów,
możdzieży, i mg42 - jest możliwe powstrzymanie Allies przez pełny
czas - im dłużej przetrzymacie ich w zatoce, tym mniej czasu będą
mieli na atak na główny cel.
Najgorszą rzeczą jaką możecie zrobić, to pozwolić by szpieg
wśliznął się tylnymi drzwiami. Jeśli już macie zginąć na plaży
zróbcie to jak najbliżej góry, by przeciwnik nie miał czasu na
ukradzenie waszego uniformu. Nie ma żadnego powodu by otwierać
tylne drzwi - nie róbcie tego !
Jeśli Allies przejmą kontrolę nad zachodnim bunkrem brońcie hallu,
który jest jedyną drogą prowadząca od spawn pointa do wnętrza
bunkra. Powinniście mieć także conajmniej kilku medyków w okolicy,
a także kilku żołnierzy w okolicy sterowni działa pilnujących by
nikt nie podłożył tam dynamitu.