Stanowi ona ogromne wyzwanie dla Allies, którzy to
muszą użyć czołgu do przebicia sobie drogi do obozu Axis, a
następnie wysadzić znajdująca się tam stację paliw. Wcześniej
jednak, Allies będą musieli zbudować most nad zamarzniętą rzeką, a
która to przeprawa będzię mocno broniona przez Axis.
Jak tylko pierwszy mur zostanie pokonany, Allies powinni przejąć
kontrolę nad wysuniętym spawn pointem, a następnię poprowadzić
czołg poprzez kolejne jaskinie, by znaleźć się tuż przed, bronioną
przez dwa mg42, bazą Axis.
Po zniszczeniu głównego wejścia do bazy, czołg może być
poprowadzony dookoła wzgórza by otworzyć kolejne przejście w
murze. Stacja paliw znajduję się w głębi bazy i nie można się tam
dostać dopóki mur nie zostanie zniszczony.
Allies:
Czeka was ciężkie zadanie - jeżeli przeciwnicy są mocni i zbudują
solidną obronę, to prawdopodobnie nie zbliżycie się nawet do
przeprawy. W takim przypadku będziecie potrzebować kilku
snajperów, by z bezpiecznej odległości "zdjąć" przeciwnika, a
także inżynierów, którzy potrafią szybko i skutecznie budować.
Na mapce znajduję się także boczna droga, gdzie możecie zbudować
pomost. Nasza rada: zignorujcie ją - nie jest przez nią łatwiej
się przedostać niż przez główny most, a wybranie tej drogi osłabi
tylko wasze główne natarcie.
Jak tylko osiągniecie główną bazę Axis, skoncentrujcie się na
utrzymaniu obu gniazd mg42 i oczyście przejście nad bramą z wroga.
Poprowadźcie czołg dookoła i zniszczcie mur w drugim miejscu, co
spowoduje, że Axis zostaną zmuszeni do rozdzielenia obrony. Poza
tym pole rażenia z mg42 znajdującego się na czołgu obejmuje
znaczną część zachodniej strony bazy, włączając w to dachy
bunkrów, gdzie mogą kampić snajperzy Axis.
Istnieje także możliwość zastosowania bardziej dyskretnej
strategii, w której to inżynier wraz ze szpiegiem dostają się na
teren bazy Axis bez konieczności wysadzenia murów przez czołg. Jak
tylko krata broniąca dostęp do ścieków zostanie zniszczona,
zabijcie jednego z Axis, niech szpieg przejmie jego strój i w
przebraniu otworzy dla inżyniera drzwi prowadzące do wnętrza bazy.
Jeśli Axis będą całkowicie skoncentrowani na powstrzymaniu czołgu
- a tak prawdopodobnie będzie - pozostawią swoją bazę bez obronców,
dzięki czemu wysadzenie stacji paliw będzie dziecinnie proste.
Axis:
Jest bardziej niż możliwe, że obronicie tą mapkę nie pozwalając
nawet przejechać czołgowi na drugą stronę rzeki. Zbudujcie wieżę
strażniczą, rozstawcie kilka przenośnych mg42, nie zapomnijcie o
snajperze i nalotach. Z tunelu ze ściekami rozciąga się ładny
widok na miejsce budowy mostu, co czyni z niego niezłe miejsce na
kampienie.
Nawet jeśli Allies zdołają zniszczyć główną bramę prowadząca na
teren bazy, wciąż macie wiele wariantów obrony. Ważne jest, by
kompletnie zaminować teren przed stacją paliw, i by przynajmniej
dwóch graczy ( w tym inżynier ) zwracało uwagę na ten teren przez
cały czas. Dobrym miejscem do obserwacji tego co się dzieje w
okolicy stacji jest dach bunkra.
Reszta obrony powinna być skoncentrowana na dwóch głównych
wejściach. Allies mają długą drogę od wysuniętego respawn pointa,
więc nie ma powodów byście nie mieli solidnej obrony. Nie
będziecie musieli pokonywać jasiń, po prostu przyczajcie się przy
wejściach.
Cokolwiek się będzie działo, nie dajcie się złapać na strategię z
użyciem inżyniera i szpiega, w wykonaniu Allies. Jeśli ktoś
podłoży dynamit pod stację w momencie gdy będziecie bronić
przeprawy, jak najszybciej wróćcie do własnej bazy - nawet jeśli
będzie to oznaczało dokonanie samobójstwa i respawn jako inżynier.
To wszystko.
Pamiętajcie, że najlepsze teamy to te które współpracują, i że
zawsze możecie sprawdzić w limbo menu jakie są cele do wykonania
na danej mapce.